به نام خدایی که در این نزدیکیست
« َنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ [1]؛ ما از رگ گردن به شما نزدیکتریم»
تو همیشه نزدیک بودهای... و هستی!
این منم که گم شدهام...
دلم تنگ است... تنگتر از هر زمان دیگری... تنگِ تو... تنگ لحظههای خلوت با تو...
دستم را بگیر در دستانت مهربانت و یک لحظه رهایم مکن،
بدون تو پوچ و بیپناهم...
ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 5 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:48